OBSERVATORI INTEL·LIGENT

INNOVI reuneix a més de 40 empreses i entitats del sector vitivinícola a l’Empordà per reflexionar sobre el sector

Clara Santamaria,

Els dies 1 i 2 de juny, a l’Hotel Wine, Spa & Golf Peralada, INNOVI ha organitzat per segon any consecutiu, les jornades d’Immersió Estratègica, per a que les empreses i entitats vitivinícoles treballin conjuntament els reptes que presenta el sector. La tipologia d’assistents de les jornades comprenen tota la cadena de valor del sector vitivinícola: des de viticultors i cellers; passant per empreses relacionades amb el sector, com proveïdors, consultories externes, etc.; centres tecnològics i universitats, i administracions. El 38% dels assistents eren representants de cellers, mentre que el 16% eren proveïdors de components. Per altra banda, les universitats i els centres tecnològics ocupaven el 16% dels assistents, les empreses auxiliars i les associacions coincidien en l’11%, i el 8% restant era d’administracions públiques. La II Immersió Estratègica va iniciar-se el dijous 1 a les 15h amb la benvinguda del President d’INNOVI, Jaume Mata, Director General de Gramona. La primera ponència va anar a càrrec de l’empresa IPSOS, la qual va presentar l’estudi d’orientació al consumidor encarregat per INNOVI.
Aquest estudi ha identificat oportunitats rellevants de creixement en el consum de vi i cava.
Amb la finalitat de treballar l’estudi, la consultoria We Question Our Project, va realitzar un workshop d’innovació amb els assistents amb l’objectiu de pensar nous productes i serveis adaptats als perfils de consumidor identificats en l’estudi encarregat per INNOVI. El dia 2 de juny, Marta Marsé, Cap de detecció i anàlisi d’oportunitats en clústers i innovació de la Unitat d’estratègia i intel·ligència competitiva d’ACCIÓ, va fer la presentació anomenada Macrotendències i nous paradigmes per inspirar projectes. Seguidament va ser el torn de la ponència “Innovación y vino” de Juan Park, Director de la zona ibèrica i sud-americana de l’empresa Wine Intelligence, líder en consultoria, màrketing, estratègica, desenvolupament de marca i estudis de mercat de la indústria del vi a nivell global. A continuació, la presentació “Por qué la sostenibilidad está en la agenda del sector” va anar a càrrec de José Luís Blasco, soci responsable de govern, riscs i compliment de KMPG, xarxa global d'empreses de serveis professionals que ofereix serveis d'auditoria, fiscalitat i d'assessorament financer i de negocis. Finalment, els assistents van assistir a la visita a les vinyes i el celler de Caves Peralada maridat amb un tast dels seus vins i caves de l’Empordà. [vc_btn title="Presentacions" style="custom" custom_background="#db3188" custom_text="#ffffff" size="lg" i_icon_fontawesome="fa fa-arrow-right" link="url:/innovi/presentacions-jornades/" add_icon="true"] Per accedir a les presentacions, has de ser soci d'INNOVI.

Comments


To comment, please login or create an account

Ea sit quaeque consulatu, nam causae nonumes in, ne sea graeci quidam pericula. Id eius scriptorem sit, affert ridens ea eam, no est illum instructior. Cu veri gubergren appellantur vis. Te summo facilisi constituto qui, ad mundi nemore causae pro. Equidem euripidis at vis, mundi intellegat quaerendum ex sit, ea nusquam fierent mea.

Ea pro nisl adhuc consequat. Mei at posse graecis epicurei, novum causae erroribus usu no, ne ubique praesent scribentur quo. Ea vis quod labitur sapientem, qui te putant laoreet sententiae, alii velit vidisse eam ex. Eum ut idque soluta diceret.

Modify cookies