OBSERVATORI INTEL·LIGENT

La Vanguardia es fa ressò d’un estudi impulsat per INNOVI

Mònica Monera Martínez,

Diumenge 14 de febrer, La Vanguardia va publicar un article sobre l’estudi del consumidor català de vi i cava en temps de pandèmia el qual podeu veure AQUÍ.

L’article titulat El  vi torna a la taula a les llars catalanes explica les conclusions que s’han tret d’aquest estudi al qual, només els socis d’INNOVI, hi tenen accés a l’ESPAI SOCIS.

Aquest estudi ha estat impulsat per INNOVI amb el cofinançament d’ACCIÓ dins del marc de la línia de reforç a la competitivitat. La finalitat d’aquest estudi és entendre l’impacte que ha tingut la crisi de la Covid19 en els consumidors catalans de vi. La consultora Wine Intelligence ha sigut l’encarregada de dur a terme aquest estudi. Per a més informació feu click aquí.

Comentaris


Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte

Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.

i+Porc | Proyecto facePIG

Modificar cookies