El Mercat Online de Raïm (MORA), impulsat pel Clúster Vitivinícola Català INNOVI, ha tancat la campanya de verema 2024 consolidant-se com un recurs important per al sector vitivinícola català.
Aquesta verema ha estat marcada per la sequera, que ha condicionat els rendiments, una qualitat excel·lent del raïm, i els efectes de l’atac del mosquit verd, un repte afegit per als viticultors. Donat aquest escenari complex, aquest any, la plataforma ha registrat una participació rècord i ha continuat fomentant connexions eficients entre viticultors i cellers, malgrat un mercat caracteritzat per una menor oferta de raïm.
Resultats destacats de la campanya 2024
Durant aquesta campanya, el MORA ha facilitat la connexió directa entre els actors del sector, optimitzant el procés de negociació i contribuint a reduir la dependència d'intermediaris. En un any en què l’oferta de raïm ha estat limitada, la plataforma ha esdevingut una eina clau per satisfer les necessitats dels cellers, especialment en categories com l’ecològic.
Amb el suport d’ACCIÓ, INNOVI reitera el seu compromís amb el creixement i la sostenibilitat del sector vitivinícola català i convida a més viticultors i elaboradors a sumar-se a MORA, per seguir impulsant aquesta iniciativa d’èxit.
Us podeu registrar al MORA mitjançant aquest enllaç: https://mora.innovi.cat/
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris