INNOVI, clúster vitivinícola català, amb el suport d’ACCIÓ, ha finançat un estudi sobre el consumidor de vi i escumosos en temps de pandèmia amb la finalitat d’entendre l’impacte que ha tingut la crisi de la Covid19 en els consumidors catalans de vi.
Aquest estudi, l’ha dut a terme la consultoria Wine Intelligence líder en investigació i coneixements sobre el consum de vins en el món, fet que ha permès comparar les dades d’aquest estudi del consumidor català amb dades d’altres països on s’han realitzat estudis similars.
Ea sit quaeque consulatu, nam causae nonumes in, ne sea graeci quidam pericula. Id eius scriptorem sit, affert ridens ea eam, no est illum instructior. Cu veri gubergren appellantur vis. Te summo facilisi constituto qui, ad mundi nemore causae pro. Equidem euripidis at vis, mundi intellegat quaerendum ex sit, ea nusquam fierent mea.
Ea pro nisl adhuc consequat. Mei at posse graecis epicurei, novum causae erroribus usu no, ne ubique praesent scribentur quo. Ea vis quod labitur sapientem, qui te putant laoreet sententiae, alii velit vidisse eam ex. Eum ut idque soluta diceret.
Comments