Primera sessió del cicle "La comunicació del producte de valor afegit d'alimentació i begudes", hi parlarem sobre el STORY TELLING i com connectar amb la teva marca des de les emocions.
Què és important avui per a que les marques empatitzin amb el consumidor? Què és el storytelling i quines passes ha de seguir l'empresa per a construir-lo, per a explicar històries?
La sessió comptarà també amb l'exemple de dues marques de referència en el sector AIGUA SANT ANIOL i VALLFORMOSA
* Story Telling, més enllà de la marca. Camil Castellà, Soci de AKTIVA DESIGN
* Exemples de referència:
Zoom
Ea sit quaeque consulatu, nam causae nonumes in, ne sea graeci quidam pericula. Id eius scriptorem sit, affert ridens ea eam, no est illum instructior. Cu veri gubergren appellantur vis. Te summo facilisi constituto qui, ad mundi nemore causae pro. Equidem euripidis at vis, mundi intellegat quaerendum ex sit, ea nusquam fierent mea.
Ea pro nisl adhuc consequat. Mei at posse graecis epicurei, novum causae erroribus usu no, ne ubique praesent scribentur quo. Ea vis quod labitur sapientem, qui te putant laoreet sententiae, alii velit vidisse eam ex. Eum ut idque soluta diceret.
Comments