OBSERVATORI INTEL·LIGENT

Publiquem una guia de comunicació audiovisual per a petites empreses vitivinícoles

Info Innovi,

Com a resultat del projecte SINAVI, els clústers  vitivinícola i audiovisual catalans, hem publicat una Guia de recursos audiovisuals i comunicatius que, tot i estar dirigida especialment a cellers petits i micro que vulguin fer un pas per comunicar els seus productes d’una manera innovadora, pot ser una eina molt útil per a empreses petites de qualsevol sector a Catalunya.

Elaborada en col·laboració amb l’empresa Broadcaster, associada al Clúster Audiovisual, i amb els cellers Can Pasqual de Gelida i Vinyes Domènech, socis d'INNOVI, la guia inclou descripcions de xarxes socials i identifica objectius i maneres de funcionar d’Instagram, X, Facebook, TikTok, Linkedin, YouTube i Threads. També introdueix els aspectes clau d’eines com webs i vídeos corporatius, storytelling, espots publicitaris i branded content, i dedica un espai especial a donar consells sobre com aconseguir posicionament a través de la premsa i els influencers. Al final es llisten fins a 22 empreses associades al Clúster Audiovisual, dimensionades en escala i abast que poden oferir serveis i treballar en projectes idonis.

El document esdevé així un exemple de bones pràctiques de col·laboració entre dues cadenes de valor possible gràcies al suport d’ACCIÓ en el marc dels ajust Iniciatives de Reforç de la Competitivitat en la seva convocatòria de 2023.

També com a part del projecte s’ha realitzat un pilot de comunicació 360º per a un target jove a partir de l’exemple d’un negoci familiar i s’ha publicat un Benchmarking d’iniciatives audiovisuals innovadores on es recullen experiències i pràctiques que posen en valor l’impacte que pot tenir l’audiovisual en la comunicació de les marques i els productes del vi, exemples catalans, espanyols i de territoris internacionals significatius per al món del vi. A més d’un mapatge d’iniciatives purament comunicativa, també es s’inclouen d’altres que doten d’una nova dimensió a la disseminació de les diferents pràctiques, afegint temes com experiències d’enoturisme o realitat virtual i augmentada, esdeveniments de compromís comunitari o programes d’intercanvi cultural. També es llisten fins a 65 films sobre el món del vi inclosos en plataformes d’streaming internacionals.

Podeu consultar la Guía i el Benchmarking d’iniciatives audiovisuals innovadores en l’àmbit vitivinícola a continuació 

Resources

Comments


To comment, please login or create an account

Ea sit quaeque consulatu, nam causae nonumes in, ne sea graeci quidam pericula. Id eius scriptorem sit, affert ridens ea eam, no est illum instructior. Cu veri gubergren appellantur vis. Te summo facilisi constituto qui, ad mundi nemore causae pro. Equidem euripidis at vis, mundi intellegat quaerendum ex sit, ea nusquam fierent mea.

Ea pro nisl adhuc consequat. Mei at posse graecis epicurei, novum causae erroribus usu no, ne ubique praesent scribentur quo. Ea vis quod labitur sapientem, qui te putant laoreet sententiae, alii velit vidisse eam ex. Eum ut idque soluta diceret.

Modify cookies