Millora del coneixement i l'experiència del consumidor de vi mitjançant tastos amb IoT i la monitorització dels seus patrons de compra
El projecte sol·licitat amb el nom de BI&Consumidor aconsegueix un ajut del Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme pel recolzament a les Agrupacions Empresarials Innovadores.
És un èxit per part dels membres del projecte: Clúster INNOVI, Clúster Digital, Winelo, Sumarroca i Happy Costumer Box.
El projecte té l'eix vertebrador en l'emmagatzematge i anàlisi de dades dels consumidors de vi tant dels gustos i preferències generats durant els tastos o degustacions, com de les característiques del vi així com dels hàbits de compra del consumidor per a disposar d'un millor coneixement del client, emmarcat dins del concepte de customer experience.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentarios