El passat dimecres 13 de juliol es va posar a la pràctica algunes de les conclusions del projecte BI&Consumidor, coordinat per INNOVI i amb la participació del Clúster Digital de Catalunya, Sumarroca, Winelo i UpWine.
L’acte, que es va realitzar a la botiga Vins&Co de Barcelona, va servir per explicar el funcionament d’algunes de les aplicacions amb les quals s’estan treballant.
El fil conductor de l’acte va ser un tast de vins Sumarroca, que es va poder realitzar a través de la plataforma UpWine i conduït per Mercè Sumarroca i Albert Grau, d’Upwine. Per altra banda, Marta de la Dehesa de Winelo va explicar el funcionament d’aquesta plataforma de fidelització.
El projecte BI&Consumidor pretén millorar els coneixements i l’experiència del món del vi al consumidor final mitjançant tastos amb Internet of Things i la monitorització dels patrons de compra. L’emmagatzematge i anàlisis de dades durant els tastos o degustacions així com els hàbits de compra. Amb aquesta informació es podrà disposar d’un millor coneixement del client i per tant, millorar l’experiència del consumidor.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris