OBSERVATORI INTEL·LIGENT

Iniciem el cicle INNOVI-Gourmet La comunicació del producte de valor afegit d'alimentació i begudes

Mònica Monera Martínez,

Avui, 1 de juny de 2020 s’ha iniciat el cicle de tres jornades interclústers entre INNOVI i el clúster gourmet. Es faran una sèrie de tres jornades en 3 mesos per tal de potenciar els departaments de màrketing de les empreses sòcies d’INNOVI i del Clúster Gourmet.

Aquesta primera jornada titulada Com connectar amb la teva marca des de les emocions és la primera sessió del cicle i ha tractat sobre el Storytelling i com connectar la marca amb les emocions del client.

L’empresa Aktiva Brand  Experience Design ha introduït la jornada amb una introducció sobre l’storytelling i quins són els passos que ha de seguir l’empresa per a construir-lo. L’Storytelling és important per tal de que el consumidor empatitzi amb la marca i s’interessi per a la història de l’empresa.

En la segona part, s’han presentat dos casos d’èxit. El primer ha vingut de la mà d’en Ferran Ribalta, Director General d’Aigua Sant Aniol, el qual ha presentat la reflexió estratègica que va realitzar en el seu moment que van dur a terme a Sant Aniol, la valoració del posicionament de marca i l’evolució d’aquesta reflexió fins a la campanya de patrocini del temps dels migdies de TV3 a través de la següent docusèrie.

Per finalitzar, la Directora de Màrketing de Vallformosa, Jana Vives, ha ensenyat les marques de Vallformosa amb ànima, per exemple, ha presentat la marca de vins Cultivare (cultiva la cultura) les etiquetes dels quals es dissenyen de manera diferent. El 2016 van pintar les etiquetes dos ballarins amb  una pluja de pintura.

Aquestes jornades són gratuïtes pels socis d’INNOVI i del Catalonia Gourmet, i de pagament per a no socis. Les presentacions i el vídeo estan disponibles pels inscrits a les jornades i per tots els socis.

CATALONIA GOURMET impulsa el sector català d’alimentació i begudes de qualitat promovent la competitivitat de les empreses associades i apropant aquest producte al consumidor final, col·laborant amb tot l’ecosistema agroalimentari de Catalunya de manera a contribuir per a un creixement sostenible del sector i del nostre país. Els seus eixos estratègics són els de posicionar les marques del Clúster i CATALONIA GOURMET com a referents del sector; contribuir en la comercialització i promoció dels productes dels socis; promoure la internacionalització de les marques i del Clúster i acompanyar l’empresa en la seva innovació, procés de digitalització i estratègia 4.0

Comentaris


Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte

Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.

i+Porc | Proyecto facePIG

Modificar cookies