OBSERVATORI INTEL·LIGENT

11a EDICIÓ: COM COMUNIQUEN LES MARQUES D’ALIMENTACIÓ? REPTES I TENDÈNCIES

Auditori Foment del Treball

Este evento ha expirado

La trobada anual sobre comunicació de marques impulsada pel Clúster Audiovisual de Catalunya amb la col·laboració de Foment del Treball i Dircom Catalunya, dirigida principalment a professionals de la publicitat, directors de comunicació, responsables de comunicació corporativa, màrqueting i agents destacats del sector audiovisual.

En l’edició d’enguany parlarem de com comuniquen les marques d’alimentació amb una introducció en format de ponència inicial, una taula rodona i la presentació de tres casos d’èxit d’empreses sòcies del Clúster Audiovisual. Amb la col.laboració de Foment del Treball, Dircom i el Cluster Food Service.

PONÈNCIA INICIAL: TOP 10 TENDÈNCIES 2024 D’ALIMENTACIÓ I BEGUDES


Innova Market Insights ens presentarà les top 10 tendències anuals sobre el sector: ingredients clau, l’origen dels productes, com la marca té en compte en medi ambient o bé la salut del propi consumidor. Un focus d’atenció sobre el futur que és vital per la innovació de la indústria.

Les tendències anuals de Innova es basen en àmplies enquestes de consumidor a nivell mundial, que es complementen amb dades de mercat i de nous productes. Mostrant així no només els factors que impulsen les decisions dels consumidors actualment, sinó també les formes en que les marques poden adaptar-se amb èxit al futur.

A càrrec de Marta Delgado del Río, Account Manager a Innova Market Insights.

TAULA RODONA

Mai la preocupació pel què mengem havia estat tan gran com ara. Les marques del sector de l’alimentació s’enfronten cada dia a un repte més gran sobre com comuniquen els seus productes. Aquest any al Zoom Marques volem posar l’accent en els reptes d’aquest sector davant d’una sensibilitat creixent dels consumidors que busquen un producte cada vegada més personalitzat.

Com es comunica el compromís amb la sostenibilitat i els valors que tant impacta en la percepció dels consumidors i les decisions de compra? Com la salut està esdevenint el centre dels seus productes? Com l’impacte sobre el medi ambient en la fabricació de productes és cada cop un element més de decisió de compra? Com s’utilitzen les innovacions com la IA per comunicar? Com s’utilitza la comunicació digital per aconseguir arribar a noves audiències? Quines són les tendències del moment?

Amb la participació de Javier Coromina, Director de comunicació d’Idilia Foods (ColaCao, Nocilla); Sophie Pagnon, Chief Communication, Marketing & Impact Officer de Veritas; Àngela Folguerola Llorca, Responsable de comunicació, xarxes socials, relacions públiques i comunicació interna d’Ametller Origen; i Lalo Agustina, Director de comunicació de La Menorquina.

Moderada per Bibiana Ballbè, periodista i CEO de TheCreative.

PRESENTACIÓ DE CASOS D’ÈXIT

Per acabar, podrem descobrir diferents casos d’èxit de campanyes de marques d’alimentació:

Ed Antoja, Fundador i Director Creatiu de La Diferencia.
Presenten la campanya d’ANETO Natural.

Jejo Serra, productor executiu i partner; i Arnau Giol, productor de WE ARE CP.
Presenten la campanya de TABASCO.


Marc Vila, director creatiu de KNOCK.
Presenten la campanya de Señorío de Sarría.



Més informació a https://www.clusteraudiovisual.cat/zoom-marques-2024/






Este evento ha expirado

Día y hora


Añadir al calendario 2024-05-2910:00 2024-05-2910:00 Europe/Madrid 11a EDICIÓ: COM COMUNIQUEN LES MARQUES D’ALIMENTACIÓ? REPTES I TENDÈNCIES Barcelona

Lugar

Auditori Foment del Treball , Via Laietana, 32

Comentarios


Para comentar, por favor inicia sesión o crea una cuenta

Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.

i+Porc | Proyecto facePIG

Modificar cookies