Aquest curs esta dirigit a empreses que ja duen a terme algun tipus d'exportació i que busquen actualitzar-se i descobrir noves oportunitats. En aquesta formació, es realitzarà una actualització sobre els ajuts disponibles actualment, a més d’explorar els mercats xinès, nord-americà, alemany i dels països del nord d'Europa. També es tractarà l'aplicació de la intel·ligència artificial a la presència digital. Durant el curs, els participants adquiriran coneixements per millorar les seves operacions d'exportació i es posaran al dia amb les tendències actuals dels principals mercats internacionals.
Objectius del Curs: Al finalitzar el curs, els participants hauran adquirit:
Metodologia: El curs combinarà presentacions teòriques, tallers pràctics, estudis de cas reals, i sessions de treball en grup. Es fomentarà l'intercanvi d'experiències i millors pràctiques entre els participants.
Bibliografia i Recursos: Es proporcionarà una llista de recursos digitals, articles especialitzats, i eines de màrqueting digital per a complementar l'aprenentatge del curs.
Adreçat a:
- Responsables de cellers
- Responsables de màrqueting y exportació de cellers
- Export àrea managers
- Directors de màrqueting i exportació
- Gerents de PIMES
- Cooperatives vitivinícoles
Escola d'Enoturisme de Catalunya - Vilafranca del Penedès
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris