Aquest curs està dirigit a persones interessades en la capacitació en diversos aspectes clau de la gestió de petits cellers per aconseguir construir unes bones bases en les seves primeres fases i/o ajudar en el seu canvi estratègic en els següents eixos:
1.Estratègia i gestió
2.Comercialització
3.Internacionalització
4.Digitalització
5.Comunicació i Sostenibilitat
L’objectiu del curs és donar les eines necessàries per a que els petits cellers puguin desenvolupar un pla estratègic global d’acord amb els principals eixos d’activitat
Aquest curs té unes sessions compartides amb el curs de màrqueting digital de manera que els dos es poden cursar de forma complementària.
Calendari de sessions:
Metodologia: El curs combinarà presentacions teòriques, tallers pràctics, estudis de cas reals, i sessions de treball en grup. Es fomentarà l'intercanvi d'experiències i millors pràctiques entre els participants.
Bibliografia i Recursos: Es proporcionarà una llista de recursos digitals, articles especialitzats, i eines de màrqueting digital per a complementar l'aprenentatge del curs.
Adreçat a:
- Emprenedors interessats en la creació de start-up en el sector vinícola
- Treballadors o gestors de petits cellers
- Estudiants del sector amb voluntat d’adquirir una visió global del dia a dia del celler
Escola d'Enoturisme de Catalunya - Vilafranca del Penedès
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentarios