El teu producte té molt més a dir més enllà de la informació que es pot especificar dins d'una etiqueta. I cada vegada més, les empreses tenen la necessitat de comunicar informació addicional dels seus productes més enllà de les dades que hi consten.
La digitalització és una molt bona eina que pot ajudar a facilitar la transmissió d'informació rellevant de l'elaborador al consumidor final sense haver de jugar al "joc del telèfon".
És per aquest motiu que organitzem aquest taller de treball on podreu escoltar una breu introducció sobre el customer journey amb un cas pràctic i després, tindreu la possibilitat de treballar l'obtenció de recursos per a crear instruments innovadors per a la comercialització.
Aquesta és la segona sessió del cicle "La comunicació del producte de valor afegit d'alimentació i begudes", sobre el Customer Journey.
12:30h - Benvinguda
12:35h - Què és el Customer Journey i quina importància té per a les empreses
13:00h - Taller pràctic per a la generació de projectes amb fons Next Generation.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentarios