El projecte de sinergia entre els sectors audiovisual i vitivinícola, liderat pel clúster audivosual de Catalunya, amb INNOVI, el celler Can Pasqual de Gelida, Vinyes Domenech i Broadcaster Media ha arribat a la seva culminació. Aquesta iniciativa, que buscava apropar la cultura del vi català als joves a través de mitjans audiovisuals innovadors, ha demostrat ser un punt de trobada per aquests dos sectors, aportant solucions creatives als reptes comuns.
L’objectiu principal del projecte SINAVI ha estat unir dos sectors importants per a l’economia i la cultura catalanes: el vitivinícola, amb la seva aportació econòmica, històrica, cultural i de tradició, i l’audiovisual, estratègic per al futur. Així, s’han pogut donar respostes a reptes clau identificats prèviament pel sector vitivinícola:
El projecte també ha abordat objectius vertebradors per a l’audiovisual, especialment en publicitat i comunicació corporativa:
Durant l’execució del projecte s’ha generat espais de trobada entre els dos sectors per abordar reptes i identificar solucions, s’han posat en relleu els objectius assolits i les perspectives futures. La sinergia entre les cadenes de valor audiovisual i vitivinícola ha permès desenvolupar noves estratègies de comunicació i màrqueting, vitalitzant la imatge del vi català entre les generacions més joves.
La col·laboració entre els sectors audiovisual i vitivinícola ha obert noves vies d'innovació i creativitat, i ha establert una base sòlida per a futures iniciatives que continuïn aquesta línia de treball.
Aquest projecte ha rebut el suport d’ACCIÓ, obtenint finançament per quatre projectes d'innovació.
Com a resultat del projecte podeu veure el vídeo el·laborat per Broadcasters https://www.youtube.com/watch?v=9wdEjoRru34
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris