Diumenge 14 de febrer, La Vanguardia va publicar un article sobre l’estudi del consumidor català de vi i cava en temps de pandèmia el qual podeu veure AQUÍ.
L’article titulat El vi torna a la taula a les llars catalanes explica les conclusions que s’han tret d’aquest estudi al qual, només els socis d’INNOVI, hi tenen accés a l’ESPAI SOCIS.
Aquest estudi ha estat impulsat per INNOVI amb el cofinançament d’ACCIÓ dins del marc de la línia de reforç a la competitivitat. La finalitat d’aquest estudi és entendre l’impacte que ha tingut la crisi de la Covid19 en els consumidors catalans de vi. La consultora Wine Intelligence ha sigut l’encarregada de dur a terme aquest estudi. Per a més informació feu click aquí.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris