En el marc de la celebració de la Fira Alimentaria 2018, Innovi, en col·laboració amb FoodService Cluster, Catalonia Gourmet, AINS, Packaging Cluster i ACCIÓ, ha organitzat una jornada sota el titol “El consumidor lidera el canvi digital en el sector de l’alimentació i begudes”.
La sessió s’emmarca en el desenvolupament de l’estudi sobre consumidor digital que Innovi i els altres clústers catalans han encarregat a l’empresa especialitzada IPSOS i que actualment està finalitzant la fase d’entrevistes quantitatives. La previsió és disposar dels resultats definitius de l’estudi al maig de 2018, però en aquesta jornada s’explicaran els resultats previs obtinguts en la primera fase de recerca qualitativa i quantitativa de l’estudi.
La jornada comptarà amb la participació d’Eva Rambla, Account Manager IPSOS Espanya, que parlarà sobre les tendències en digitalització del sector; Mark Palacio, Digital Marketing Manager de Familia Torres i Elena Trias de Bes, Brand Manager de JEAN LEON, que explicaran les experiències de Familia Torres i Jean Leon; i Débora Alasraki, CEO i Founder de la Start-up 3DCLICK, que mostrarà diferents eines, aplicacions i exemples de disrupcions tecnològiques en empreses alimentàries.
La sessio també comptarà amb un debat entre els ponents i membres dels diferents clústers organitzadors per tal d’enriquir la jornada, que està oberta a tot el públic assistent a Alimentaria 2018.
La sessió serà el dia 16 d’abril a les 14.15 – 15.45h a la sala Àgora a la fira Alimentària 2018.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris