INNOVI segueix captant l'atenció dels mitjans gràcies al seu paper en el sector vitivinícola. La seva visió innovadora i enfocament avantguardista han estat mencionats en notícies recents:
"Algoritmes brinden una millor collita i eficiència en la indústria del vi" (Abc.es)
Un dels principals assoliments d'INNOVI ha estat la implementació d'avançats algoritmes en el procés de producció de vi. Aquests algorismes, desenvolupats per experts en intel·ligència artificial i anàlisi de dades, permeten una gestió més precisa i eficient de les vinyes. Gràcies a ells, els viticultors han experimentat collites de major qualitat i una reducció significativa dels recursos utilitzats, la qual cosa impulsa la sostenibilitat i rendibilitat del sector.
"Creen un nou material biodegradable a partir de taps de suro usats, apte per a impressió 3D" (lavanguardia.com)
https://www.lavanguardia.com/vida/20230710/9099885/crean-nuevo-material-biodegradable-partir-tapones-corcho-usados-apto-3d.html
INNOVI ha estat protagonista en la creació de materials sostenibles, segons La Vanguardia. Fruit d'un projecte coordinat per INNOVI s'ha desenvolupat un material biodegradable innovador utilitzant taps de suro usats, la qual cosa representa un pas significatiu cap a la sostenibilitat en la indústria de l'embalatge i la impressió 3D.
"Afrontant el canvi climàtic amb pràctiques visionàries en el sector vitivinícola" (vadevi.elmon.cat)
El canvi climàtic representa un dels majors desafiaments per a la indústria del vi, i INNOVI ha liderat el camí en l'adopció de pràctiques sostenibles i visionàries. Mitjançant la implementació de tecnologies de monitoratge ambiental i models predictius, INNOVI ha brindat als viticultors les eines necessàries per a adaptar-se a les condicions climàtiques canviants. Això ha resultat en la creació de vinyes més resilients i la producció de vins d'alta qualitat, fins i tot en entorns climàtics desafiadors.
"INNOVI llança la segona edició del Mercat En línia del Raïm (MORA)" (interempresas.net)
El compromís de INNOVI amb la innovació es reflecteix també en el seu iniciativa "Mercat En línia del Raïm (MORA)", que ha guanyat reconeixement en la indústria. MORA és una plataforma digital que connecta a productors de raïm amb compradors i distribuïdors de manera eficient i transparent. Aquesta plataforma ha impulsat la comercialització de raïm i ha millorat la col·laboració en tota la cadena de subministrament del vi, creant noves oportunitats comercials i fomentant el creixement del sector.
El MORA és notícia al Comarques de TV3 (CCMA-TV3)
https://www.ccma.cat/3cat/telenoticies-comarques-08082023/video/6235111/
Emissió al mes d'agost, sobre el Mercat Online de Raïm i la seva utilitat. Durant aquest mes en funcionament, al MORA han entrat ofertes de raïm de 4 denominacions d’origen catalanes diferents i s’ha ofertat un total de més de 2 milions de Kg de raïm, garantint un ventall extens de possibilitats per als cellers participants. Les tres varietats més demandades en aquests primers dies han estat el Xarel·lo, el Chardonnay i la Garnatxa blanca. No obstant això, cal destacar que el Macabeu s'ha convertit en el protagonista indiscutible entre les ofertes del tipus ecològic.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris