El passat dimecres 8 de març es va celebrar la jornada “Posicionament de marca de producte d’alt valor afegit. Estratègies de màrqueting guanyadores”, organitzada pels clústers INNOVACC, Gourmet de Catalunya i INNOVI, i va comptar amb la col·laboració d’ACCIÓ de la Generalitat de Catalunya.
La jornada, que va tenir lloc a la Finca Torre Marimon, a Caldes de Montbui, va tractar sobre les experiències de posicionament de marques food amb alt valor afegit, amb l’oportunitat de posar-ho en pràctica a les marques dels propis assistents.
Els temes que es van dur a terme van ser “Del producte a la marca”, cas pràctic Vins Mestres, i “La importància del relat en la comunicació del valor afegit del producte”.
Alguns dels ponents que van participar, van ser Xavier Ybargüengoitia, ex CEO Estates & Wines (Moët-Hennessy Group – Louis Vuitton Group); Jaume Vial, director comercial; i Camil Castellà, soci fundador de l’agència AKTIVA.
La jornada va concloure amb una dinàmica de grup entre els assistents sota la pregunta “Ara, com he de fer-ho?”, amb un anàlisi i tast dels productes d’alt valor afegit del mercat, i networking entre els socis dels tres clústers organitzadors.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris