DIGICELL

Digicell

Creació del Grup Operatiu per l’estratègia de digitalització en el sector vitivinícola

Ajut a la Cooperació per a la Innovació. Operació 16.01.01 del PDR de Catalunya 2014-2020.

La digitalització està transformant tots els sectors de l’economia a Catalunya. Afecta als sectors més intensius en l’ús de tecnologia, com l’industrial, però també a molts d’altres sectors com poden ser el turisme, l’alimentació i també al sector vitivinícola català.

Un primer pas seria l’elaboració d’una estratègia que coordini les activitats dels principals agents del sector cap a un objectiu comú: dissenyar i implantar una estratègia amb ADN digital pel sector vitivinícola català.

Els objectius principals són:

  1. Identificar els reptes i les oportunitats a que ha de fer front el sector vitivinícola català els propers anys, especialment el repte de la seva transformació digital.
  1. A partir d’aquesta identificació, dissenyar una estratègia amb ADN digital que permeti un sector rentable econòmicament, sostenible, respectuós amb el medi ambient, i capaç de fer propostes innovadores.
  1. Fomentar la cooperació entre els diferents agents de la cadena de valor a fi i efecte d’enfortir el posicionament del sector vitivinícola català davant la competència d’altres zones productores.
  1. Fomentar la innovació a tota la cadena de valor del sector vitivinícola català.
Coordinador

Finançat per:

Membre

Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.

i+Porc | Proyecto facePIG

Modificar cookies